
case:
& Woest17
De opdracht
Wij ontwikkelden een krachtig merkontwerp dat naadloos aansloot bij de ambities, uitstraling en filosofie van Woest17 in Nieuwvliet. “Kijk met oog voor de omgeving waarin we actief zijn”, was één van de aspecten die belangrijk waren. Een identiteit die niet alleen opvalt, maar ook klopt in het grotere geheel.
Onze aanpak
We trapten het traject af met een uitgebreide creatieve briefing. Samen brachten we de essentie van het merk in kaart: de visie, kernwaarden, gewenste beleving en visuele voorkeuren. Deze sessie vormde het strategische fundament waarop het creatieve proces is gebouwd.
Het resultaat
In 2023 opende strandpaviljoen Woest17 haar deuren. Sindsdien groeit de waardering voor deze unieke plek enorm. Wij verzorgden het complete brandingadvies en ontwikkelden een opvallende visuele identiteit, met een markant logo, krachtige typografie en een eigenzinnig kleurenpalet.
De resultaten lieten niet op zich wachten:
- 2023: Bekroond als Beste Nieuwkomer van Nederland
- 2024: Uitgeroepen tot Beste Strandpaviljoen van Zeeland én Nederland
Als alles klopt, maak je impact
De nieuwe huisstijl van Woest17 ademt avontuur, vrijheid en karakter. Stoer en stijlvol tegelijk, precies zoals het paviljoen zelf. Het ontwerp sluit naadloos aan op de sfeer, gastvrijheid en kwaliteitsbeleving die Woest17 wil uitstralen.

Internationale erkenning
In juni 2025 werd het ontwerp bekroond met een prestigieuze internationale designprijs. Tijdens de jaarlijkse Best Brand Awards 2025 werd ons ontwerp beloond met een zilveren award in de categorie Visual Identity Europe & Africa.
Ook een award- winning logo nodig?
Meer weten over wat we voor je kunnen betekenen, of gewoon eens kennismaken? Bel of mail ons gerust.
Je bent van harte welkom.