case:
& InZaken
De opdracht
De ambities van de accountants van InZaken liegen er niet om. Keihard de traditionele accountantsmarkt disrupten, en gewoonweg de beste dienstverlener zijn en blijven. Vernieuwen, slimmer en efficiënter werken. De vraag aan ons: bedenk een merkstrategie die ook uitstraalt en communiceert zoals we zijn. Oh ja, en we willen een bijpassende website, die echt spraakmakend is.
Onze aanpak
In klein comité hebben we het traject van de merkessentie doorlopen. En kwamen we tot de conclusie dat bij InZaken het archetype Avonturier dominant is. De pay off ‘Blaze your own trail’ sluit daarbij naadloos aan.
De realisatie/uitvoering
Na het ontwikkelen van de huisstijl (op basis van het bekende logo) zijn we gestart met de website. Wat moet deze uitstralen en wat moet het overbrengen op een bezoeker? In samenwerking met onze vaste partner Laveto is de website verder ontwikkeld en gerealiseerd. Deze heeft een heel tof interaction design en handige functionaliteiten.
De impact
De merkstrategie geeft InZaken een stevige houvast in de verdere ontwikkeling in de communicatie.
benieuwd & project starten?
Jouw toekomstige project hier? Meer weten over wat we voor je kunnen betekenen, of gewoon eens kennismaken? Bel of mail ons gerust. Je bent van harte welkom.